Wijkvereniging HoornesRijnsoever

Biljarten

857E514D-49A5-418D-BDD8-76A2FB42F673

De competitie is alweer gevorderd en geeft al een beeld wie de sterkste spelers zijn. Ook deze week was er weer (een voor de club) top partij tussen Jan Berkheij en Arie Pronk, waarbij strijd werd geleverd. Bij de start ging Jan voortvarend van start en stond met 5 beurten ruimschoots voor. Echter Arie als constante speler kwam al snel weer op niveau.

Na enkele teleurstellende beurten van Jan ( hij kreeg ook geen aanvangsbal) was er bijna sprake van een gelijke stand. uiteindelijk had Jan wel de meeste caramboles maar rekening houdend met het spelen moyenne had Arie de grootste plus.

Al snel werd door de heren de biljarttafel verwisseld voor de kaarttafel waar de strijd werd voortgezet met Boonaken.
Aan de tweede biljarttafel was de competitie al klaar en gingen de heren over op het spelletje 10 over rood, nauwlettend in de gaten gehouden door de heren aan de kaarttafel.

Lijkt het je leuk om ook eens te biljarten kom dan eens kijken op een van de biljartavonden. Deze worden gehouden op maandagavond in de kleine zaal. De tijd is van 19:30 uur tot 21:30 uur.

We maken gebruik van twee biljarttafels