Darts

Wijkvereniging Hoornes Rijnsoever

Darts

Wij van het dart team zijn van mening dat een ieder gelijk behandeld dienst te worden met of zonder handicap, als je niet zo goed bent in rekenen en of gooien is dat wat ons betreft geen probleem, dan duurt de dart pot maar wat langer, maar je moet wel je schrijf beurt doen in de poule waar je bent ingedeeld.

Er is geen maximale leeftijd, als je maar je eigen pijlen uit het bord kan halen. Er is wel een leeftijdsgrens qua jeugd ke moet minimaal 16 jaar zijn om mee te mogen gooien.

We hebben natuurlijk ook vrouwelijke dartsters (4) en daar mogen er wat ons betreft best wel een paar bij hoor. Dus al er dames zijn die serieus bezig willen zijn met darten en natuurlijk ook komen voor de kun en de gezelligheid, want dat is natuurlijk het allerbelangrijkste kom dan gewoon een skijken en een potje mee darten.

We hebben 2 vuist regels:

Vuistregel 1) je komt het 3 x proberen en als het dan bevalt moet je in ieder geval lid worden van onze wijkvereniging.

Vuistregel 2) gezelligheid staat bij ons heel hoog in het vaandel en dat willen we graag zo houden, en iedereen is van harte welkom. We houden ons dan ook aan de regelgeving van Bestuur en Gemeente.

Een sportieve groet van het dartteam.

Hoofdwerkgroep: Dhr. C Schaap